CREZUL MEU

"EXISTĂ UN LUCRU MAI RĂU DECÂT OAMENII RĂI !
ESTE IGNORANŢA OAMENILOR BUNI !"

CĂI CĂTRE LUMINĂ

BINE AŢI VENIT ÎN LUMEA MEA !
Fotografia mea
Sunt o fiinţă ce a trecut prin "furcile caudine" ale existenţei, care a pierdut uşor ...şi a câştigat greu lupta cu viaţa. Când am pierdut, am dobândit Credinţă, iar când am câştigat, m-am bucurat de Nădejde; ajungând, azi, să înţeleg de ce este atât de greu urcuşul spre Omul "încoronat" cu demnitate creştină.

duminică, 15 ianuarie 2017

Teiul iubirii


Te-aşteaptă şi azi teiul, mult prea bătrân, stingher,
Să îţi înmoi condeiul, Mărite Templier,
În seva hrănitoare, izvor de poezie,
Iar crengile lăsate îţi vor zidi chilie.

Te vor ascunde-n noapte de ochi iscoditori,
Vei adormi-n miresme şi-n ploile cu flori,
Sfioas-a nopţii lună va rătăci cărarea
Lăsându-te cu muza, să-ţi afli alinarea.

Tu doar îndreaptă-ţi paşii ca-n vremi de-odinioară
Pe-aleea poeziei... cu dor în călimară,
Îngenuncheat stă teiul şi-n rugă către soare,
Te vrea din nou la el, în braţele cu floare.

Secătuit de viaţă aşteaptă Visătorul
Cel care-n miez de noapte cutreiera Copoul
Şi îl cânta în versuri pe banca regăsirii,
Pe el, sortit a fi, pe veci, teiul iubirii.

Angelina Nădejde - versuri din volumul "Sunt un alt anotimp"
Grafica: Mihai Catruna

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu