CREZUL MEU

"EXISTĂ UN LUCRU MAI RĂU DECÂT OAMENII RĂI !
ESTE IGNORANŢA OAMENILOR BUNI !"

CĂI CĂTRE LUMINĂ

BINE AŢI VENIT ÎN LUMEA MEA !
Fotografia mea
Sunt o fiinţă ce a trecut prin "furcile caudine" ale existenţei, care a pierdut uşor ...şi a câştigat greu lupta cu viaţa. Când am pierdut, am dobândit Credinţă, iar când am câştigat, m-am bucurat de Nădejde; ajungând, azi, să înţeleg de ce este atât de greu urcuşul spre Omul "încoronat" cu demnitate creştină.

duminică, 8 ianuarie 2017

De vorbă....


de Zenovia Priboi


N-am mai vorbit demult cu Tine,
de zile-ntregi,sau chiar de săptămâni...
și tot mergând pe drumul vietii,
în tălpi am adunat mulți spini!

M-am așezat pe câte-o piatră,
durerile să îmi alin,
a mai ieșit la câte-o poartă,
un om ce mi-a zâmbit senin!

Ba,chiar odată-am poposit
la un poet nebun trei zile,
era atât de fericit,
mă molipsise și pe mine!

Si câte versuri s-au născut,
dintr-un nebun și-o visătoare...
de ce-s nebunii fericiti,
să se prefacă ceilalți oare?

Dar vezi.....și el și-a revenit,
și bucuria s-a pierdut,
și am plecat din nou la drum,
pe jos,prin ploaie și prin vânt!

N-am mai vorbit demult cu Tine,
dar Ți-am zâmbit în fiecare zi,
Tu mă cunoști,și știi prea bine,
că fără Tine ...n-aș putea trăi...

Păcate....am....dar compensez.
prin sufletul ce-l pun în gânduri.
și fiecărui om îi dăruiesc,
ce mă-nțelege,printre rânduri!

Mă iartă, DOAMNE, cum mă ierți,
în fiecare zi din viață....
și de-mi permiți să mă trezesc,
vorbim.....și mâine dimineață!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu