CREZUL MEU

"EXISTĂ UN LUCRU MAI RĂU DECÂT OAMENII RĂI !
ESTE IGNORANŢA OAMENILOR BUNI !"

CĂI CĂTRE LUMINĂ

BINE AŢI VENIT ÎN LUMEA MEA !
Fotografia mea
Sunt o fiinţă ce a trecut prin "furcile caudine" ale existenţei, care a pierdut uşor ...şi a câştigat greu lupta cu viaţa. Când am pierdut, am dobândit Credinţă, iar când am câştigat, m-am bucurat de Nădejde; ajungând, azi, să înţeleg de ce este atât de greu urcuşul spre Omul "încoronat" cu demnitate creştină.

duminică, 15 ianuarie 2017

Regele poeziei

de Violeta Sârbu
Spun Eminescu și spun totul
Și mă înalț pe-aripi în zbor
Cutremurându-mi-se plopul,
Din fața blocului, de dor.
Iar noaptea, când pe cer apare,
O stea, din stele ce cuvântă,
Luceafărul, un bob de sare
În mâna mea-i lumină sfântă.
Și când mă plimb pe lângă tei,
Parfumul lor încântător,
Mi-arată calea dragostei,
O dulce apă de izvor.
Și-apoi, prin codrul des mă duc,
În lumea lui mă adâncesc,
M-ascund la umbra unui nuc
Citind poemul ce-l iubesc.
Și trec prin parcul cu castani
C-o floare-albastr-a veșniciei,
El va rămâne peste ani
Regele nostru,- al poeziei.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu