CREZUL MEU

"EXISTĂ UN LUCRU MAI RĂU DECÂT OAMENII RĂI !
ESTE IGNORANŢA OAMENILOR BUNI !"

CĂI CĂTRE LUMINĂ

BINE AŢI VENIT ÎN LUMEA MEA !
Fotografia mea
Sunt o fiinţă ce a trecut prin "furcile caudine" ale existenţei, care a pierdut uşor ...şi a câştigat greu lupta cu viaţa. Când am pierdut, am dobândit Credinţă, iar când am câştigat, m-am bucurat de Nădejde; ajungând, azi, să înţeleg de ce este atât de greu urcuşul spre Omul "încoronat" cu demnitate creştină.

duminică, 15 ianuarie 2017

PE LÂNGÂ PLOPII FĂRĂ SOȚ


de Mihai Eminescu

Pe lângă plopii cunoscuți
De mult n-am mai trecut;
Cu ei plâng anii mei pierduți
Și visul meu durut.

La geamul tău ce strălucea
Nu pot să mai privesc;
Deși atât de mult aș vrea,
Nu pot să mai iubesc!

De multe ori am așteptat,
Cuminte și supus,
Un semn, să știu că m-ai chemat,
Dar tu nu mi-ai răspuns!

Dacă în brațe mi-ai fi fost
Și ne iubeam cu dor,
Avea și viața mea un rost
Apoi puteam să mor.

Mi-ai dat o cupă cu pelin
Amară, dinadins,
Și-n calea anilor ce vin
O stea pe cer s-a stins.

Azi nici măcar îmi pare rău
Că timpul e un hoț,
Azi nici măcar îmi pare rău
Că plopii-s fără soț!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu