CREZUL MEU

"EXISTĂ UN LUCRU MAI RĂU DECÂT OAMENII RĂI !
ESTE IGNORANŢA OAMENILOR BUNI !"

CĂI CĂTRE LUMINĂ

BINE AŢI VENIT ÎN LUMEA MEA !
Fotografia mea
Sunt o fiinţă ce a trecut prin "furcile caudine" ale existenţei, care a pierdut uşor ...şi a câştigat greu lupta cu viaţa. Când am pierdut, am dobândit Credinţă, iar când am câştigat, m-am bucurat de Nădejde; ajungând, azi, să înţeleg de ce este atât de greu urcuşul spre Omul "încoronat" cu demnitate creştină.

joi, 8 aprilie 2010

Imnul Vietii


Viata este singura ta sansa – ia-o in serios!

Viata este o frumusete – admir-o!

Viata este o bucurie – savureaz-o!

Viata este o provocare – raspunde!

Viata este un vis – adu-l la realitate!

Viata este o datorie – indeplineste-o!

Viata este un joc – joaca-l!

Viata este un pret – pretuieste-o!

Viata este o avere – foloseste-o!

Viata este dragoste – daruieste-o!

Viata este un secret – dezleaga-l!

Viata este o promisiune – infaptuiete-o!

Viata este un necaz – invinge-l!

Viata este un cantec – canta-l!

Viata este o batalie – lupta!

Viata este o aventura – accept-o!

Viata este o recompensa – merit-o!

Viata este viata – TRAIESTE-O!

(Maica Teresa din Calcutta)

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu