CREZUL MEU

"EXISTĂ UN LUCRU MAI RĂU DECÂT OAMENII RĂI !
ESTE IGNORANŢA OAMENILOR BUNI !"

CĂI CĂTRE LUMINĂ

BINE AŢI VENIT ÎN LUMEA MEA !
Fotografia mea
Sunt o fiinţă ce a trecut prin "furcile caudine" ale existenţei, care a pierdut uşor ...şi a câştigat greu lupta cu viaţa. Când am pierdut, am dobândit Credinţă, iar când am câştigat, m-am bucurat de Nădejde; ajungând, azi, să înţeleg de ce este atât de greu urcuşul spre Omul "încoronat" cu demnitate creştină.

vineri, 9 aprilie 2010

Adevaratele valori...


-->

Adesea ,uitam ca ,indubitabil,cel mai de pret lucru este Viata, uitand ca bucuria cea mai mare este Iubirea si cea mai inaltatoare virtute a omului este Credinta.
Inca din copilarie, am aflat ca Iisus este Calea ,Adevarul si Viata,iar Sfanta Scriptura este busola ce orienteaza corabia vietii.
Tot in frageda pruncie,am aflat ca viata este un miracol.Chiar un trandafir ce inmugureste intr-o tufa si se preface intr-o floare frumoasa si bine mirositoare este una din minunile lui Dumnezeu.Sa privim pasarile,iepurasii ,veveritele si vom vedea miracolul vietii in toate acestea.Atat flora cat si fauna sunt un mediu divin incarcat cu puteri creatoare.Materia lor este un ocean agitat de spirit ,o argila batatorita si insufletita prin Cuvantul intrupat,Logosul vesnic"prin care toate s-au facut".
Omul insusi este o minune.El este unic:nu este in lume nicio fiinta asemanatoare lui.
In crestinism,omul trebuie sa se bucure de viata intr-un mod in care sa-i dezvolte personalitatea morala si spirituala,sa se bucure de frumusetea creatiei lui Dumnezeu.Modelul nostru trebuie sa fie Iisus Hristos,iar valorile noastre de capatai trebuie sa se concretizeze in obtinerea Mantuirii.
Iisus nu a ucis, dar a fost rastignit pe cruce, nu era invatat si totusi i se spunea
Invatatorule, nu avea armata si totusi era de temut, nu avea servitori si totusi i se spunea Stapane, nu avea medicamente dar era Vindecator de suferinte, a fost ingropat, a inviat si drept urmare traieste in sufletele noastre si peste toate... este DUMNEZEU, Tatal nostru cel Ceresc!
Sa nu uitam nicicand ca Puterea lui Dumnezeu e in noi!Noi putem primi acest dar divin in fiinta noastra prin :rugaciune,Sfanta Impartasanie,Sfanta Evanghelie si umilinta.
Sa nu omitem niciodata ca scopul vietii este sa ajungem la maturitatea Omului desavarsit Iisus,pentru ca am fost creati "ca sa fim sfinti si fara de prihana inaintea Lui,in a Sa iubire"(Efeseni 1,4-5).
Hristos,inceputul si sfarsitul,Alpha si Omega,neasfintita lumina a lumii,sa ne calauzeasca pretutindeni si sa ne ajute sa ne pazim ,cu trezvie si prudenta, usa sufletului nostru!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu