CREZUL MEU

"EXISTĂ UN LUCRU MAI RĂU DECÂT OAMENII RĂI !
ESTE IGNORANŢA OAMENILOR BUNI !"

CĂI CĂTRE LUMINĂ

BINE AŢI VENIT ÎN LUMEA MEA !
Fotografia mea
Sunt o fiinţă ce a trecut prin "furcile caudine" ale existenţei, care a pierdut uşor ...şi a câştigat greu lupta cu viaţa. Când am pierdut, am dobândit Credinţă, iar când am câştigat, m-am bucurat de Nădejde; ajungând, azi, să înţeleg de ce este atât de greu urcuşul spre Omul "încoronat" cu demnitate creştină.

miercuri, 28 aprilie 2010

O stupiditate...


Dupa comunicatul ministrului Agriculturii,Mihail Dumitru, in care acesta precizeaza interesul Uniunii Europene pentru a imbunatatii conditiile de viata pentru porci si gaini,multi dintre semenii mei se vor simti discriminati,fiintele umane din Romania fiind obligate sa se alinieze la UE doar la capitolul preturi si dezavantaje,nu si la bunastare.
Scandalul găinilor stresate care fac ouă nesănătoase şi după ce o serie de organizaţii non-guvernamentale au atras atenţia asupra condiţiilor în care sunt crescute multe dintre animalele din ferme, ministrul Agriculturii a anunţat ieri că urmează să promoveze în Guvern două acte normative privind bunăstarea păsărilor şi porcilor. Proiectele prevăd acordarea de ajutoare de stat pentru crescătorii industriali de păsări şi porci care vor fi obligaţi să respecte anumite condiţii. Distragerea atenţiei cu "diverse obiecte" pentru a preveni agresivitatea, locuri de cazare curate şi uscate, mai mult spaţiu, manipulare "cu blândeţe" sunt doar câteva dintre măsurile pe care, pentru a obţine bani de la stat, crescătorii de păsări şi de porci vor fi nevoiţi să le respecte. Patronii de ferme îşi vor putea acoperi astfel, cu bani de la stat, o parte din cheltuielile suplimentare pe care le vor face pentru îmbunătăţirea condiţiilor de viaţă pentru necuvântătoarele din ferme. Suma estimată pentru acest an pentru bunăstarea zburătoarelor este estimată la circa 46 milioane euro, iar cea pentru porci - 56 milioane euro, în total 102 milioane euro. Sunt vizate 28 de milioane de găini şi 2,7 milioane porci din ferme. Cererile de ajutoare de stat vor fi depuse la centrele judeţene ale Agenţiei de Plaţi şi Intervenţie. Cele două proiecte de acte normative prevăd 13 măsuri de bunăstare, şase pentru păsări şi şapte pentru porci.
In final,nu pot decat sa conchid ca, daca romanii isi doresc sa beneficieze de o maxima atentie din partea guvernantilor ,trebuie sa recurga fie la ingineria genetica pentru a se metamorfoza din fiinte umane in necuvantatoare sau la "teatru",guitand sau cotcodacind fiecare dupa talentul sau!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu