CREZUL MEU

"EXISTĂ UN LUCRU MAI RĂU DECÂT OAMENII RĂI !
ESTE IGNORANŢA OAMENILOR BUNI !"

CĂI CĂTRE LUMINĂ

BINE AŢI VENIT ÎN LUMEA MEA !
Fotografia mea
Sunt o fiinţă ce a trecut prin "furcile caudine" ale existenţei, care a pierdut uşor ...şi a câştigat greu lupta cu viaţa. Când am pierdut, am dobândit Credinţă, iar când am câştigat, m-am bucurat de Nădejde; ajungând, azi, să înţeleg de ce este atât de greu urcuşul spre Omul "încoronat" cu demnitate creştină.

vineri, 3 februarie 2017

SCRISOARE CĂTRE ROMÂNIA



de  Doina Bezea 

Iată! vine-ntreaga țară  
ca un tunet, ca un val,  
neputând să-ndure iară  
legi în boluri de cristal.  
  
Ca o mare ce-și adună  
valu-n pântecu-i de-azur  
ochii noștri rid făcură  
tot strângând amaru-n șnur.
  

Mulți viteji puseră cârma  
peste noi și mândra țară  
se jucau de-a ,, scapă turma,,  
făcând totul să dispară.  
  
Țipau codrii-n fierăstraie  
înflorind prin țări străine  
iarba firu-n două-și taie  
să nu-i intre doru-n vine.  
  
Se căzneau pe brânci bunicii  
pe la piață rod să-și vândă  
plăteau totu-n fața fricii  
chiar și-amenda cu dobândă.  
  
Cine-i hoț? și cine-i rege?  
se-ntrebau strângând toiagul,  
al meu drept e de-a alege  
cât să-i mai trec vieții pragul?!  
  
-N-ai și tu bunici acasă?  
-Nu ți-e milă c-au muncit?  
bați acum cu pumnu-n masă  
și pui taxe pe venit?  
  
Ai dat legi doar pentru tine  
ai tăi au mereu ce vor,  
-schimbă-ți viața-o zi cu mine  
să simți greul din popor!  
  
Mi-au lăsat părinții vorbă:  
-,,să fiu bun cu-ai mei copii,,!  
plânsu-mi este ,,sarea-n ciorbă,,  
tot plătind să trăiesc, știi?  
  
România mea de aur  
blându-ți grai, porți de osândă  
lasă-ți sufletul TEZAUR  
nu-i lăsa pe hoți să-l vândă!  

Sursa:http://confluente.ro/doina_bezea_1486111729.html?fb_action_ids=1208348669286431&fb_action_types=og.comments

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu