CREZUL MEU

"EXISTĂ UN LUCRU MAI RĂU DECÂT OAMENII RĂI !
ESTE IGNORANŢA OAMENILOR BUNI !"

CĂI CĂTRE LUMINĂ

BINE AŢI VENIT ÎN LUMEA MEA !
Fotografia mea
Sunt o fiinţă ce a trecut prin "furcile caudine" ale existenţei, care a pierdut uşor ...şi a câştigat greu lupta cu viaţa. Când am pierdut, am dobândit Credinţă, iar când am câştigat, m-am bucurat de Nădejde; ajungând, azi, să înţeleg de ce este atât de greu urcuşul spre Omul "încoronat" cu demnitate creştină.

vineri, 21 mai 2010

Umbra sperantei...



Uneori,viata bate filmul; iar nesimtirea invinge ,fara drept de apel,bunul-simt.
Care sunt autorii acestor confruntari?va veti intreba.
Adevarul si minciuna;adevarul si iluzia,v-as raspunde fara ezitare.Doua perechi cu acelasi partener(numitor) comun:Adevarul.
Ancorat in realitate,realizez ca lumea in care supravietuiesc este una parca nascuta dintr-un cosmar,un amestec hidos ce naste teama,frica pentru ziua de maine.In asemenea coordonate,lupta dintre bine si rau se soldeaza neconcludent.Totul este un amestec din care poate sa iasa invingatoare doar iluzia.
Suntem departe de starea de normalitate.In acest univers ,claritatea e o pasare rara,iar adevarul e doar tacere,e glasul straniu al resemnarii.
Candva,am ales gresit,acceptand in locul muncii de Sisif in a apara Adevarul sa ma bat cu morile de vant ale minciunii.Azi,vrand sa ma intalnesc cu visul de a fi om,intalnesc cosmarul de a parea o naluca.Dorind sa stapanesc bun -simtul,nesimtirea ma invinge,punandu-ma la stalpul infamiei pana voi gasi unde am gresit,sau poate chiar mai mult.Probabil,intr-un tarziu voi afla cine sunt:Umbra ,sau cel ce face umbra...Si totusi,sub faldul iluziei,ma simt implinit , un erou desavarsit intr-un film in care finalul este cruda realitate.Degeaba vreau sa evadez din aceasta "umbra" de viata,daca dincolo,ma asteapta cu bratele deschise gura hulpava a mortii sperantei.Trebuie sa gasesc calea spre Viata,ca sa nu mai spun calatoriei mele pe pamant supravietuire si mersului meu -tarare!Am nadejdea ca firul parelniciilor se va rupe,iar iluzia ce ma leaga de timp sa va destrama in traire,in viata!
E imposibil sa inving iluzia ca traiesc,daca in fond raman doar o umbra!
Cred ca e timpul sa ne invingem pe noi insine ,daca ne dorim ca urmasii nostri sa nu ramana vesnic in umbra adevarului,noi suntem obligati sa taiem copacul care tine umbra sperantei!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu