CREZUL MEU

"EXISTĂ UN LUCRU MAI RĂU DECÂT OAMENII RĂI !
ESTE IGNORANŢA OAMENILOR BUNI !"

CĂI CĂTRE LUMINĂ

BINE AŢI VENIT ÎN LUMEA MEA !
Fotografia mea
Sunt o fiinţă ce a trecut prin "furcile caudine" ale existenţei, care a pierdut uşor ...şi a câştigat greu lupta cu viaţa. Când am pierdut, am dobândit Credinţă, iar când am câştigat, m-am bucurat de Nădejde; ajungând, azi, să înţeleg de ce este atât de greu urcuşul spre Omul "încoronat" cu demnitate creştină.

duminică, 30 mai 2010

Bobul de tarana





de Ionel Mesaros

Albastrul cerului de mai
S-adaposti in ochi de zana,

Prinzand al vesniciei grai
De bobul tanar de tarana.

Vantul sufla a primavara,
Cu adieri de mandolina,
Jucand cositele balaie
Pe ritmuri vii,placute de inima.

Surasul cald de soare pogori,
Peste smaraldul ierbii matasoase,
Desi calcata,iarba multumi:
Cu roua dorului de casa.

Si mersul ei de caprioara
Atinse boabele de roua,
Sub mangaieri neincepute,

Intregul trup i se-nfioara.

La gandul ca nu-i singura sub cer,
Se aciua in iarba moale,
Privi in jur,apoi,s-abandona
In bratele tacerii goale.


Cerul ,din ochii ei albastri,
Imbratisa pamantul viu,
Si saruta ,cu ochi de astri,
Pana si umbra gandului pustiu!

Se inalta pe-a soarelui scarita,

Spre inaltimile celeste,
Si visul de a fi o clipa
Se preschimba intr-o poveste.

Si zana sta la rasarit,
Privind cu ochii de lumina,
Clipa de clipa,iscoditor,veghiind,
La bobul fraged de tarana.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu