CREZUL MEU

"EXISTĂ UN LUCRU MAI RĂU DECÂT OAMENII RĂI !
ESTE IGNORANŢA OAMENILOR BUNI !"

CĂI CĂTRE LUMINĂ

BINE AŢI VENIT ÎN LUMEA MEA !
Fotografia mea
Sunt o fiinţă ce a trecut prin "furcile caudine" ale existenţei, care a pierdut uşor ...şi a câştigat greu lupta cu viaţa. Când am pierdut, am dobândit Credinţă, iar când am câştigat, m-am bucurat de Nădejde; ajungând, azi, să înţeleg de ce este atât de greu urcuşul spre Omul "încoronat" cu demnitate creştină.

miercuri, 12 mai 2010

Indemn la lupta



de Radu Gyr

Nu dor nici luptele pierdute,
nici ranile din piept nu dor,
cum dor acele brate slute
care să lupte nu mai vor.

Cat inima în piept iti canta
ce-nseamna-n lupta-un brat rapus ?
Ce-ti pasa-n colb de-o spada franta
când te ridici cu-n steag, mai sus ?

Infrant nu esti atunci când sangeri,
nici ochii când în lacrimi ti-s.
Adevaratele infrangeri,
sunt renuntarile la vis.

4 comentarii:

  1. Superb ai reusit sa cuprinzi durere si vis, iubire si speranta in versurile tale.

    RăspundețiȘtergere
  2. @Ally
    Va multumesc pentru vizita si comentariu!

    RăspundețiȘtergere
  3. Frumoase versuri ai ales.Imi place Gyr, caci este foarte complex.

    RăspundețiȘtergere
  4. @elena marin-alexe
    Multumesc!
    Am simtit ca aceste versuri sunt in ton cu evenimentele.
    Va doresc o zi frumoasa!

    RăspundețiȘtergere