CREZUL MEU

"EXISTĂ UN LUCRU MAI RĂU DECÂT OAMENII RĂI !
ESTE IGNORANŢA OAMENILOR BUNI !"

CĂI CĂTRE LUMINĂ

BINE AŢI VENIT ÎN LUMEA MEA !
Fotografia mea
Sunt o fiinţă ce a trecut prin "furcile caudine" ale existenţei, care a pierdut uşor ...şi a câştigat greu lupta cu viaţa. Când am pierdut, am dobândit Credinţă, iar când am câştigat, m-am bucurat de Nădejde; ajungând, azi, să înţeleg de ce este atât de greu urcuşul spre Omul "încoronat" cu demnitate creştină.

vineri, 15 ianuarie 2016

Anonimul Eminescu...


de Vasile Neagu-Scânteianu
Călător prin noaptea vremii,
Fără ţintă,fără loc,
Porţi povara anatemii-
De nu ai nici azi noroc?

Poate duci cuiva solie
Mesager necunoscut,
Şi doar Luna te mai stie -
Cum păşeşti usor,tăcut!
La vreo margine de drum
Îţi găseşti câte-un popas,
Şi c-un jar rămas postum-
Te-ncălzeşti fără de glas!
Nici prieteni,nici tovarăşi
Nu ţi-ai luat în drumul tău,
Să nu te trădeze iarăşi-
Sau să te azvârle-n hău!
Poate eşti drumeţul tainic
Ocrotit de nopţi şi stele,
Să îi fii ursitei crainic-
Peste timpurile grele!?
Când Neamul se prăbuşeşte
În durere si oftat,
Poate ochiul tău zăreşte-
O speranţă în Înalt!
Arunci punţi necunoscute
Peste margini de abis,
Iar durerile tăcute-
Le dai forma unui vis!
Aduni nopţile in salbă
Şi prin ele te strecori,
Scriind vieţii câte-o jalbă-
Prinsă-n revărsat de zori!
Poate lungile bejenii
Se vor aduna-ntr-un punct,
Peste veacuri şi milenii-
Când vei fi si cunoscut!
Pân-atunci esti anonimul
Ce durerile le arzi,
Dăruindu-ne seninul-
Prin vibraţii şi prin barzi!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu