CREZUL MEU

"EXISTĂ UN LUCRU MAI RĂU DECÂT OAMENII RĂI !
ESTE IGNORANŢA OAMENILOR BUNI !"

CĂI CĂTRE LUMINĂ

BINE AŢI VENIT ÎN LUMEA MEA !
Fotografia mea
Sunt o fiinţă ce a trecut prin "furcile caudine" ale existenţei, care a pierdut uşor ...şi a câştigat greu lupta cu viaţa. Când am pierdut, am dobândit Credinţă, iar când am câştigat, m-am bucurat de Nădejde; ajungând, azi, să înţeleg de ce este atât de greu urcuşul spre Omul "încoronat" cu demnitate creştină.

marți, 7 august 2012

Singuratate



Elixir pentru suflet pironit,
Robit de desnadejdi şi întuneric;
Leacul celui obidit, 
Înnegurat de gândul uitării;
O umbra a zilelor cu soare,
Un paradis al regelui Nimic,
Singuratatea-i o comoară
A celui părăsit de vis.

Un curcubeu scăldat în valuri de cicoare,
Topit în aşteptări de vânt;
Un zbor frânt al gândului ce doare,
Când ochii sş-i ridică-n soare
De pe pământ;
Singuratatea-i doar o alinare ,
E doar vânare de vânt.

Un cântec de dor,
Tesut din razele iubirii;
O mângâiere născută din dorinţa -împlinirii.
Singuratatea aşterne peste noi
O unica plăcere:
De-a fi mereu, împreuăa,
Singuri,in doi!
 
  Ionel Mesaroş-Poezii 2011

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu