CREZUL MEU

"EXISTĂ UN LUCRU MAI RĂU DECÂT OAMENII RĂI !
ESTE IGNORANŢA OAMENILOR BUNI !"

CĂI CĂTRE LUMINĂ

BINE AŢI VENIT ÎN LUMEA MEA !
Fotografia mea
Sunt o fiinţă ce a trecut prin "furcile caudine" ale existenţei, care a pierdut uşor ...şi a câştigat greu lupta cu viaţa. Când am pierdut, am dobândit Credinţă, iar când am câştigat, m-am bucurat de Nădejde; ajungând, azi, să înţeleg de ce este atât de greu urcuşul spre Omul "încoronat" cu demnitate creştină.

marți, 7 august 2012

Acasă


Inima cuprinde în braţe de cer
Izvoare de iubire şi , adânc ,mister,
Înălţând, în zbor, sub bolta imensă, albastră,
Dumenzeiescul cânt al zilelor petrecute acasă.

Nu e nicăieri  adăpostit sub soare,
Un loc mai scump decât pământul
Pe care l-a atins întâia oară
Cu ochii,cu inima ,cu gândul...

Nicăieri,dorul nu a plâns surghiunit
Cu lacrimi de foc presărând peste jar
Pelinul sufletului ,crunt , înstrăinat 
De primul răsărit pe care l-a simţit.

Trec anii-n zbor  şi aripa-i e frântă,
În slăvi de vis s-ar ridica,
Şi Inimioara-i,casa lui cea sfântă,
Îl însoţi, prin dor, oriunde ar pleca.
  Ionel Mesaroş-Poezii 2011

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu