CREZUL MEU

"EXISTĂ UN LUCRU MAI RĂU DECÂT OAMENII RĂI !
ESTE IGNORANŢA OAMENILOR BUNI !"

CĂI CĂTRE LUMINĂ

BINE AŢI VENIT ÎN LUMEA MEA !
Fotografia mea
Sunt o fiinţă ce a trecut prin "furcile caudine" ale existenţei, care a pierdut uşor ...şi a câştigat greu lupta cu viaţa. Când am pierdut, am dobândit Credinţă, iar când am câştigat, m-am bucurat de Nădejde; ajungând, azi, să înţeleg de ce este atât de greu urcuşul spre Omul "încoronat" cu demnitate creştină.

marți, 7 august 2012

Dincolo de Cer


Dincolo de Cer ,
Nu există Adevăr.
Trecând pragul îndoielii,
Norii desnădejdii
Acoperă seninul
Cu spoiala minciunii.

Crezând,
Lumina Iubirii
Te poartă dincolo de neguri,
În Împărăţia Adevărului.

Trăind,crezând,
Inima curăţă ogorul minţii 
De buruienile egoismului,
Lăsând liberă calea spre Absolut.
Aşa,afli că dincolo de Cer
Nu mai există nimic,
Iar Cerurile sunt paşii noştri siguri,
Călăuziţi de raza dulce a iubirii,
Spre tărâmul nădejdii în Mântuire.

Dincolo de Cer,
Sunt eu,păcătosul!

Dincolo de mine ,
E umbra celui ce a murit
Visând la nemurire.

Aici,e Golgota celui ce n-a înţeles 
Că dincolo de Cer,
Nu există Adevăr!
 
 Ionel Mesaroş-Poezii 2011

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu