CREZUL MEU

"EXISTĂ UN LUCRU MAI RĂU DECÂT OAMENII RĂI !
ESTE IGNORANŢA OAMENILOR BUNI !"

CĂI CĂTRE LUMINĂ

BINE AŢI VENIT ÎN LUMEA MEA !
Fotografia mea
Sunt o fiinţă ce a trecut prin "furcile caudine" ale existenţei, care a pierdut uşor ...şi a câştigat greu lupta cu viaţa. Când am pierdut, am dobândit Credinţă, iar când am câştigat, m-am bucurat de Nădejde; ajungând, azi, să înţeleg de ce este atât de greu urcuşul spre Omul "încoronat" cu demnitate creştină.

duminică, 24 iulie 2011

Machu Picchu











Pe 24 iulie se împlinesc 100 ani de la descoperirea cetății incașe Machu Picchu,al cărei nume se traduce prin”piscul bătrân”în limba Quechua,vorbită de-a lungul Anzilor.Hiram Bingham cel care a descoperit citadela în anul 1911,i-a dat numele muntelui pe care este situată,iar denumirea originală nu a fost descoperită niciodată.
Machu Picchu se situiază pe o culme de munte la 450 de metri deasupra fluviului Urubamba,afluient
al Amazonului.Întregul complex se întinde pe 32.500 de hectare,însă zona construită,care cuprinde 172 de locuințe,este concentrată pe un platou ce măsoară 530 metri în lungime și 200 metri în lățime,înconjurat de terase destinate agriculturii.Se crede că aproximativ 1000 de oameni au locuit în acest vechi oraș incaș,construit în secolul al XV-lea.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu