CREZUL MEU

"EXISTĂ UN LUCRU MAI RĂU DECÂT OAMENII RĂI !
ESTE IGNORANŢA OAMENILOR BUNI !"

CĂI CĂTRE LUMINĂ

BINE AŢI VENIT ÎN LUMEA MEA !
Fotografia mea
Sunt o fiinţă ce a trecut prin "furcile caudine" ale existenţei, care a pierdut uşor ...şi a câştigat greu lupta cu viaţa. Când am pierdut, am dobândit Credinţă, iar când am câştigat, m-am bucurat de Nădejde; ajungând, azi, să înţeleg de ce este atât de greu urcuşul spre Omul "încoronat" cu demnitate creştină.

vineri, 15 iulie 2011

Evoluţia unei căsnicii


La început, femeia îşi caută un bărbat pe care, cum l-a găsit, îl adoră. După ce se căsătoreşte cu el, îl suspectează. După zece ani ,îl dispreţuieşte. După ce moare, îl respectă.

2 comentarii:

  1. :)) Amuzant! Cred totusi ca nici o femeie nu se transforma in capcaun doar pentru ca asa vrea ea,cred ca atata timp cat barbatul de langa ea o respecta,nu lasa pe umerii ei toata responsabilitatea cresterii copiilor si ,,tinerea'' casei,nu isi gaseste ca scuza pentru a o face sa sufere ,,sunt barbat,am si eu nevoi'',aceea femeie v-a ramane mereu curata,sensibila,iubitoare si cinstita,plina de respect si admiratie pentru barbatul ei.Din pacate,in cele mai multe cazuri,femeia isi schimba comportamentul din cauza nefericirii pe care i-o provoaca barbatul. :)

    RăspundețiȘtergere
  2. @adriana
    Apreciez punctul dumneavoastră de vedere.
    E corectă abordarea,însă nu exclud şi alte ipoteze.De pildă,sunt multe cazuri în care femeia este cea care contribuie decisiv la "demolarea" unei căsnicii,sub pretextul ,banal,că s-a îndrăgostit de altcineva.
    Totuşi,la fel ca dumneavoastră,consider că ,de cele mai multe ori ,pasul greşit îl face bărbatul.Poate,are şi el o scuză :faptul că unui bărbat îi îmbătrâneşte ,în primul rând,nevasta!
    În final ,vă mulţumesc pentru vizită şi comentariu!
    Vă mai aştept în spaţiul meu virtual!

    RăspundețiȘtergere