CREZUL MEU

"EXISTĂ UN LUCRU MAI RĂU DECÂT OAMENII RĂI !
ESTE IGNORANŢA OAMENILOR BUNI !"

CĂI CĂTRE LUMINĂ

BINE AŢI VENIT ÎN LUMEA MEA !
Fotografia mea
Sunt o fiinţă ce a trecut prin "furcile caudine" ale existenţei, care a pierdut uşor ...şi a câştigat greu lupta cu viaţa. Când am pierdut, am dobândit Credinţă, iar când am câştigat, m-am bucurat de Nădejde; ajungând, azi, să înţeleg de ce este atât de greu urcuşul spre Omul "încoronat" cu demnitate creştină.

miercuri, 9 martie 2011

Intre certitudini si incertitudini




Tot mai putine certitudini si tot mai multe iluzii se inghesuie in tabloul existential al romanilor.
Sperantele lor  le  sunt amenintate de naufragiu,iar  Nadejdea  in Domnul le ramane singurul colac de salvare.
Sunt momente de incercare la care suntem supusi.Unii rezista,insa cei mai multi capituleaza,resemnandu-se.
Fara certitudini,viata pare o corabie care oricand poate fi inghitita de valul ucigas.
Cu iluzii ,poti sa dobandesti aripi ,insa nu poti sa zbori.
Cu un noian de iluzii pierdute,intelegi ca Nadejdea e barca noastra de salvare,invingand Moartea cu Puterea Dragostei pentru Adevar,pentru Viata!
Alegand sa traiesti ,invingi torentul incertitudinilor ca nu mai e nimic de facut!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu