CREZUL MEU

"EXISTĂ UN LUCRU MAI RĂU DECÂT OAMENII RĂI !
ESTE IGNORANŢA OAMENILOR BUNI !"

CĂI CĂTRE LUMINĂ

BINE AŢI VENIT ÎN LUMEA MEA !
Fotografia mea
Sunt o fiinţă ce a trecut prin "furcile caudine" ale existenţei, care a pierdut uşor ...şi a câştigat greu lupta cu viaţa. Când am pierdut, am dobândit Credinţă, iar când am câştigat, m-am bucurat de Nădejde; ajungând, azi, să înţeleg de ce este atât de greu urcuşul spre Omul "încoronat" cu demnitate creştină.

duminică, 14 martie 2010

Speranta


Dupa ce,intr-un tarziu,mos Ene a tras perdeaua somnului peste ochii vlaguiti de vremuri vitrege,poftindu-ma in lumea tainica a lui Morfeu,mi-a vegheat visul cu gust de fericire,oferindu-mi ,cand am trecut pragul noptii,o senitatate cu aroma de nostalgie,tocmai buna pentru a asculta glasul amintirilor de neuitat,adunate intr-o corola de lumina a curgerii primaverii in rauri de soare,smarald,muguri si flori,pe un fundal de cantece vesele,apte sa inmoaie si cele mai impietrite inimi,daruindu-mi si mie o petala de speranta care sa-mi intregeasca bucuria unui nou inceput.
Desi la umbra amintirilor zambesc larg doar florile de dor,sub valul straveziu al nostalgiei,incoltesc intrebari si se plamadesc raspunsuri,strangand in tulpina romantioasei vieti seva iubirii ce exalta intr-un , tulburator de viu, parfum al sperantei.

2 comentarii:

  1. Articolul daca il postezi o sa te rog sa l pui pe jumatate, ca restul sa poata fi citit pe blogul meu. O sa te rog sa scrii, in conformitatea cu legea 96 - Text scris de George Colang ce se afla in proprietatea sa. Dupa ce ai postat jumatatea, prima jumatate, dai Linkul si specifici ca poate fi citit in continuare acolo. Asa e legea, eu ma pricep putin la ea, avand in vedere ca am absolvit si dreptul. Daca respecti regulile astea, totul este perfect.

    RăspundețiȘtergere
  2. Iti multumesc pentru accept!
    Te asigur ca voi tine cont de toate sugestiile tale si ma voi conforma legii!

    RăspundețiȘtergere