CREZUL MEU

"EXISTĂ UN LUCRU MAI RĂU DECÂT OAMENII RĂI !
ESTE IGNORANŢA OAMENILOR BUNI !"

CĂI CĂTRE LUMINĂ

BINE AŢI VENIT ÎN LUMEA MEA !
Fotografia mea
Sunt o fiinţă ce a trecut prin "furcile caudine" ale existenţei, care a pierdut uşor ...şi a câştigat greu lupta cu viaţa. Când am pierdut, am dobândit Credinţă, iar când am câştigat, m-am bucurat de Nădejde; ajungând, azi, să înţeleg de ce este atât de greu urcuşul spre Omul "încoronat" cu demnitate creştină.

luni, 1 martie 2010

Poem


de Maica Tereza

Oamenii sunt adesea neintelegatori, irationali si egoisti...
Cu toate acestea, iarta-i!
Daca esti bun, oamenii te pot acuza de egoism si intentii ascunse...
Cu toate acestea, fii bun!
Daca ai succes, poti castiga prieteni falsi si dusmani adevarati...
Cu toate acestea, cauta succesul!
Daca esti cinstit si sincer, oamenii te pot insela...
Cu toate acestea, fii cinstit si sincer!
Ceea ce construiesti in ani, altii pot darama intr-o zi...
Cu toate acestea ,construieste!
Daca gasesti linistea si fericirea, oamenii pot fi gelosi...
Cu toate acestea, fii fericit!
Binele pe care il faci azi, oamenii il vor uita maine...
Cu toate acestea, fa bine!
Da-i lumii tot ce ai mai bun, si poate nu va fi niciodata de ajuns...
Cu toate acestea ,da-i lumii tot ce ai mai bun!
La urma urmei este intre tine si Dumnezeu...
N-a fost niciodata intre tine si ei, oricum.


P.S.Acest poem este gravat pe zidul casei de copii din Calcutta.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu