CREZUL MEU

"EXISTĂ UN LUCRU MAI RĂU DECÂT OAMENII RĂI !
ESTE IGNORANŢA OAMENILOR BUNI !"

CĂI CĂTRE LUMINĂ

BINE AŢI VENIT ÎN LUMEA MEA !
Fotografia mea
Sunt o fiinţă ce a trecut prin "furcile caudine" ale existenţei, care a pierdut uşor ...şi a câştigat greu lupta cu viaţa. Când am pierdut, am dobândit Credinţă, iar când am câştigat, m-am bucurat de Nădejde; ajungând, azi, să înţeleg de ce este atât de greu urcuşul spre Omul "încoronat" cu demnitate creştină.

duminică, 14 februarie 2016

Uneori...


"Uneori, eşti aici …
Alteori, îmi e dor …
Uneori, te caut printre amintiri.
Alteori, văd urma ta, în patul gol, diminteaţa.
Uneori îi mulţumesc lui Dumnezeu că exişti.
Alteori, mă doare fizic amintirea ta.
Uneori, simt în palme umbra corpului tău.
Alteori, îmi vine să îmi strig singurătatea pe străzi când eşti departe.
Uneori, oscilez …
… între bucurie şi tristeţe,
… între alb şi negru,
… între tine şi mine.
Alteori, sunt sigur …
… de dragostea noastră,
… de tine,
… de mine.
Uneori, mi-aş dori să zâmbeşti fericită pentru …
… sărutul meu, dimineaţa, când te trezeşti,
… un sărut furat când îţi e ruşine că te vede toată lumea,
… mâna ta fierbinte, când alergăm prin ploaie,
… un răsărit de soare pe o plajă pustie.
Câteodată, mă gândesc că nu merit … să îmi fie dor de tine !
Uneori …
Alteori …
… te iubesc !"


Tăcerea cuvintelor

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu