CREZUL MEU

"EXISTĂ UN LUCRU MAI RĂU DECÂT OAMENII RĂI !
ESTE IGNORANŢA OAMENILOR BUNI !"

CĂI CĂTRE LUMINĂ

BINE AŢI VENIT ÎN LUMEA MEA !
Fotografia mea
Sunt o fiinţă ce a trecut prin "furcile caudine" ale existenţei, care a pierdut uşor ...şi a câştigat greu lupta cu viaţa. Când am pierdut, am dobândit Credinţă, iar când am câştigat, m-am bucurat de Nădejde; ajungând, azi, să înţeleg de ce este atât de greu urcuşul spre Omul "încoronat" cu demnitate creştină.

miercuri, 3 februarie 2016

Iubesc



"Iubesc oamenii care nu se despart de ceilalţi în grabă, plecând fără să privească înapoi, ci mai rămân o clipă pe loc, să îl petreacă pe celălalt cu ochii, cu inima, cu sufletul.... . 
Măcar pentru câteva clipe mai stau să se bucure de ceva mult mai important. De un Om. 
De un om care ar fi putut fi oriunde altundeva atunci, dar a ales să fie acolo, în viaţa lui. De un om care a adus cu el o lecţie, un dar, o binecuvântare, o mângâiere, un vis care nu ar putea fi îndeplinit fără el. De un om pe care poate nu îl va mai vedea niciodată. Şi sigur nu îl va mai vedea aşa cum este acum......
Că cel mai frumos dar pe care ni-l pot face oamenii este uneori prezenţa lor. Că cel mai frumos dar pe care li-l putem face este să îi petrecem cu ochii, cu inima, cu sufletul, chiar şi când se îndepărtează, încet sau în grabă, din viaţa noastră. 
Să îi petrecem cu gândul, cu grijă, cu iubire. Cu o iubire ce îi învăluie chiar şi când ei pleacă grăbiţi la ale lor, fără să ştie că noi am rămas măcar câteva clipe pe loc să îi aşezăm cuminţi în suflet şi să mulţumim, lor şi Domnului, pentru tot ce au avut să ne dea. 
Dup-aia putem să ne vedem liniştiţi de ale noastre.”

~ Alexandra Svet~

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu