CREZUL MEU

"EXISTĂ UN LUCRU MAI RĂU DECÂT OAMENII RĂI !
ESTE IGNORANŢA OAMENILOR BUNI !"

CĂI CĂTRE LUMINĂ

BINE AŢI VENIT ÎN LUMEA MEA !
Fotografia mea
Sunt o fiinţă ce a trecut prin "furcile caudine" ale existenţei, care a pierdut uşor ...şi a câştigat greu lupta cu viaţa. Când am pierdut, am dobândit Credinţă, iar când am câştigat, m-am bucurat de Nădejde; ajungând, azi, să înţeleg de ce este atât de greu urcuşul spre Omul "încoronat" cu demnitate creştină.

joi, 15 decembrie 2011

Urări de pe la noi !!!


Ne-a mai rămas umorul.....dacă nu se va  gândi cineva ca  să-l impoziteze sau să-l cenzureze...
    noi,   adică ....  Băse :

Aho, aho, poporul meu
S
ă ştiţi, îmi e şi mie greu!
Mi-e greu
şi capul şi ficatul
C-am reformat azi noapte statul.
S-a umplut, zice
ţi, paharul?
Nu-n
ţeleg unde-i amarul!
Ca cît e paharul plin
Ai uitat de orice chin!
Ia mai turna
ţi măi, hăi hăi!

Nutzica :

Aho, aho, de la Bruxelles,
Unde sînt fotomodel
 

Şi îmi văd de interesuri.
V
ă doresc ţoale Chanel
Şi-un an nou plin de succesuri!

Marko :

Aho, aho, coleg valah
Hai c-am scos
ţara din crah!
F
ără noi la guvernare
N-avea lumea de mîncare.
F
ără unguri la putere
Nu curgea lapte
şi miere.
Şi de n-aveam noi securea
Nu se lumina p
ădurea.
Ce-i dorim la România?
Pu
ţin autonomia.
Roberta Anastase:

Iarna-i grea, Roberta-i mare
Cînd se scoal
ă în picioare.
Dac
ă vreţi să număraţi
Doar la mine apela
ţi.
Din cinci voturi am
ărîte
Eu v
ă fac vreo două sute.
N-are lumea ce mînca?
Lua
ţi de-aici reţeta mea.
Da
ţi-mi două-trei sarmale
Şi vă număr cinşpe oale.
Ia mai num
ăraţi măi, hăi, hăi!

Nutzi Udrea:


ALRO, ALRO, oameni bogaţi
Sta
ţi puţin, nu mă sunaţi,
Poate sîntem asculta
ţi.
Si-ap
ărem în stenograme
Cînd moare lumea de foame.
V
ă aduc de la Palat
Contracte bune, de stat
Cu partidul Democrat.
Ţara să o dezvoltăm
Ş
i po
şete să ne luăm.
S
ănătate, mult noroc
Ş
i pantofi mi
şto, cu toc!
Ia mai cro
şetaţi măi, hăi, hăi!

Victoras Titulescu :


Aho, aho, copii şi taţi,
mame
şi pensionaţi,
Lîng
ă Boc v-alăturaţi
Ş
i cu vorbe v
ă-nfruptaţi!
Mîine criza se-nte
ţeşte
Bugetarul se-nr
ăieşte
Ş
i începe a urla,
Cum vrea Opozi
ţia.
Ia mai r
ăbdaţi, măi, hăi, hăi!

Mircică:


S-a sculat mai an
B
ăsescu Traian
Ş
i-a înc
ălecat
Înc
ă un mandat,
Care mi l-a luat
Cînd m-am bucurat.
Cînd am
ţopăit
Ş
i m-a ciuruit
Ca mi-a pus în plete
Fl
ăcări violete!
Ia mai s
ăriţi măi, hăi hăi!

Dan Diaconescu


Senzaţional! Aho!
Doar la mine în studio.
Întrebarea OTV:
Este bine sau nu e
C-anul se-nnoie
şte des?
Trimite
ţi un SMS!
Ş
i mai am ceva s
ă spun
Numai pentru Mo
ş Crăciun.
Mo
şule, ce te-aş ruga:
Ad-o pe Elodia!
Ia mai s
ăpaţi măi, hăi hăi! 

 

VC Tribunu :


Io-mi iubesc tare poporu
Ş
i îmi place plugu
şorul
Dar vreau s
ă vă zic ceva:
Io-s cam dus cu sorcova.
Nu m
ă plîng de compensate
Fiindc
ă am imunitate.
Nu ma tem de salmonela
Boala mea e Marko Bela.
Ia mai urla
ţi măi, hăi, hăi!

Să nu faci nimic e tare greu, nu ştii când ai terminat !

 

P.S.Îi mulţumesc pentru acest material colegului meu din BPM al  PNL Satu Mare,d-lui ing. Ivan Simion!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu