CREZUL MEU

"EXISTĂ UN LUCRU MAI RĂU DECÂT OAMENII RĂI !
ESTE IGNORANŢA OAMENILOR BUNI !"

CĂI CĂTRE LUMINĂ

BINE AŢI VENIT ÎN LUMEA MEA !
Fotografia mea
Sunt o fiinţă ce a trecut prin "furcile caudine" ale existenţei, care a pierdut uşor ...şi a câştigat greu lupta cu viaţa. Când am pierdut, am dobândit Credinţă, iar când am câştigat, m-am bucurat de Nădejde; ajungând, azi, să înţeleg de ce este atât de greu urcuşul spre Omul "încoronat" cu demnitate creştină.

vineri, 30 decembrie 2011

La Mulţi Ani!


Stimaţi oaspeţi ,care treceţi pragul acestui univers online,vă urez ca  Anul Nou să  fie o punte spre ceva mai bun ,mai luminos !
Sper ca 2012 să vă confirme că,dacă vreţi cu adevărat, visele pot deveni realitate!
 Vă doresc ca sufletul  dumneavoastră să vibreze în armonie şi pace  , iubirea să vă primească în  braţele-i pline de căldură, norocul să vă urmeze oriunde, iar sănătatea să nu vă părăsească niciodată !
La cumpăna dintre ani, vă urez  să aveți parte de sărbători binecuvântate, împreună cu cei dragi, iar noul an  să vă aducă  bunăstare și forța necesară împlinirii tuturor așteptărilor de mai bine!

Anul Nou Fericit!  
                                            Ionel Mesaroş       

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu