CREZUL MEU

"EXISTĂ UN LUCRU MAI RĂU DECÂT OAMENII RĂI !
ESTE IGNORANŢA OAMENILOR BUNI !"

CĂI CĂTRE LUMINĂ

BINE AŢI VENIT ÎN LUMEA MEA !
Fotografia mea
Sunt o fiinţă ce a trecut prin "furcile caudine" ale existenţei, care a pierdut uşor ...şi a câştigat greu lupta cu viaţa. Când am pierdut, am dobândit Credinţă, iar când am câştigat, m-am bucurat de Nădejde; ajungând, azi, să înţeleg de ce este atât de greu urcuşul spre Omul "încoronat" cu demnitate creştină.

duminică, 19 iunie 2011

Plouă






de Ionel Mesaroş
Din cer,
Curg lacrimi de dor
Peste faţa din humă uscată,
Privirea-mi cocoţată de un nor
Cu vise de copil s-adapă.

Iarba surâde,înverzind,
Rourată de plâns senin,fără veste,
Norii mângâiaţi de vânt,
Îşi scutură trena uşor,pe pământ,
Presărând diamante celeste.

Vântul răsuflă uşor,şoptind,
Cu atingeri duioase ,vântură norii,
Lumina s-adună în cor ,făurind
În arce de curcubeu ,adunând bucurii
Şi visu -mi înseninat de sfinţenia ploii.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu