CREZUL MEU

"EXISTĂ UN LUCRU MAI RĂU DECÂT OAMENII RĂI !
ESTE IGNORANŢA OAMENILOR BUNI !"

CĂI CĂTRE LUMINĂ

BINE AŢI VENIT ÎN LUMEA MEA !
Fotografia mea
Sunt o fiinţă ce a trecut prin "furcile caudine" ale existenţei, care a pierdut uşor ...şi a câştigat greu lupta cu viaţa. Când am pierdut, am dobândit Credinţă, iar când am câştigat, m-am bucurat de Nădejde; ajungând, azi, să înţeleg de ce este atât de greu urcuşul spre Omul "încoronat" cu demnitate creştină.

vineri, 17 iunie 2011

Nu sunt perfect !




Sunt departe de ceea ce ar fi trebuit să fiu.
Ştiu că am făcut foarte puţin pentru a mă schimba.Nici nu am vrut acest lucru.Nu doresc să mă lecuiesc de încăpăţânarea care mă caracterizează.
Cred că în viaţă mi-am ales  calea de urmat cu "ochii inimii",dar şi călăuzit de instinctul de conservare.
De circa două săptămâni,am încercat să stau departe de politică.Evident,imperfecţiunea m-a sabotat  din nou.Starea de sănătate alterată de o hernie de disc  m-a incomodat puţin ,oferindu- mi şansa să stau mai mult cu mine însumi şi să reflectez la unele aspecte ale vieţii.Aşa,am avut cadrul propice pentru a mă autoevalua.Concluzia: Nu sunt perfect ! în politică,probabil,nici în viaţa,însă încăpăţânarea care mă defineşte este motorul meu spre viitor.
Cred ,fără rezerve,că trebuie să ne dedicăm viaţa unor ţeluri nobile,chiar şi în politică.Să înfăptuim Binele este calea spre Adevăr,drumul spre Lumina împăcării cu noi înşine,iar încăpăţânarea de a merge înainte ,cu fruntea sus,este, probabil,un pas mic ,insignifiant,spre vindecarea de imperfecţiune,un elan uşor oferit zborului speranţei spre visul de împlinire umană!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu