CREZUL MEU

"EXISTĂ UN LUCRU MAI RĂU DECÂT OAMENII RĂI !
ESTE IGNORANŢA OAMENILOR BUNI !"

CĂI CĂTRE LUMINĂ

BINE AŢI VENIT ÎN LUMEA MEA !
Fotografia mea
Sunt o fiinţă ce a trecut prin "furcile caudine" ale existenţei, care a pierdut uşor ...şi a câştigat greu lupta cu viaţa. Când am pierdut, am dobândit Credinţă, iar când am câştigat, m-am bucurat de Nădejde; ajungând, azi, să înţeleg de ce este atât de greu urcuşul spre Omul "încoronat" cu demnitate creştină.

sâmbătă, 31 august 2024

La multi ani, Limba Română!


de Licuța Pântia

E ziua ta, azi limba mea română,
Tu m-ai crescut la sânul maicii mele,
În graiul tău mi-am înălțat suspinul
Și dorul strămoșesc.. și toate cele!
La umbra ta mi-am potolit durerea
Și ruga spre înalt din tine-mi cântă;
De-oi înnopta oriunde-n lumea asta,
N-oi mai găsi mai dulce, nici mai sfântă!
N-am să renunț la tine niciodată,
N-am să te pierd pe drumurile-albastre!
Și-am să te cânt și-am să te râd oriunde
Și-am să te plâng, pân-oi pleca spre astre!
Te am in piept, în acte și în sânge
Și te păstrez in versul care-l scriu,
Și te-oi lăsa și la urmași ca zestre,
Îți sunt copil si veșnic am să-ți fiu!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu