CREZUL MEU

"EXISTĂ UN LUCRU MAI RĂU DECÂT OAMENII RĂI !
ESTE IGNORANŢA OAMENILOR BUNI !"

CĂI CĂTRE LUMINĂ

BINE AŢI VENIT ÎN LUMEA MEA !
Fotografia mea
Sunt o fiinţă ce a trecut prin "furcile caudine" ale existenţei, care a pierdut uşor ...şi a câştigat greu lupta cu viaţa. Când am pierdut, am dobândit Credinţă, iar când am câştigat, m-am bucurat de Nădejde; ajungând, azi, să înţeleg de ce este atât de greu urcuşul spre Omul "încoronat" cu demnitate creştină.

miercuri, 22 iunie 2016

Olarul caracterului...


"Greutăţile, necazurile, suferinţele ne modelează ca­racterul în viaţă. Atunci când durerea îţi curge prin vene, înveţi Adevărul vieţii. Orice făptură are o strălu­cire interioară, dată de Dumnezeu. Vibraţiile de orice fel pe care le trăim în lume ne învaţă că nu există "nu se poate". Iertând, binecuvântând, iubind orice se poa­te! Nu avem suficientă credinţă, spe­ranţă, vise, libertate inte­rioară şi fireşte că suferim. Dar fiecare om a ars pe pământ păcatul măcar cu o lacrimă, învăţând că totul se poate repara, totul! Mai ales după ce guşti din bucu­ria şi dulceaţa de a ierta şi a fi iertat!"

Hrisostom Filipescu-"Puține cuvinte, multă iubire"

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu