CREZUL MEU

"EXISTĂ UN LUCRU MAI RĂU DECÂT OAMENII RĂI !
ESTE IGNORANŢA OAMENILOR BUNI !"

CĂI CĂTRE LUMINĂ

BINE AŢI VENIT ÎN LUMEA MEA !
Fotografia mea
Sunt o fiinţă ce a trecut prin "furcile caudine" ale existenţei, care a pierdut uşor ...şi a câştigat greu lupta cu viaţa. Când am pierdut, am dobândit Credinţă, iar când am câştigat, m-am bucurat de Nădejde; ajungând, azi, să înţeleg de ce este atât de greu urcuşul spre Omul "încoronat" cu demnitate creştină.

miercuri, 18 mai 2016

PRO SCHIMBARE

           

      Astăzi,  după două săptămâni  de campanie electorală atipică, am decis  să scriu câteva rânduri despre spectacolul gratuit, frumos sau grotesc, de care au parte românii o dată la patru  sau cinci ani.
           Deşi partidele se află  în plină bătălie pentru voturile din 5 iunie,  se pare că nu se pot adapta noilor norme  impuse de modificările  la legea electorală. Pentru unele formaţiuni politice e dificil să realizeze o campanie de bun-simţ,  fără să fie înzestrate cu arsenalul  mizer cu care ne-au obişnuit.
           Remarc, din fericire,  lipsa circului, a zarvei cu care eram obişnuiţi odinioară.
          Istoria electorală are continuitate doar la capitolul promisiuni electorale.  Mulţi dintre aleşii locali, unşi cu toate alifiile,   consideră electoratul amnezic, altminteri, nu se explică de ce apelează la promisiunile din campania anterioară.
         Aici, în Satu Mare,  construirea unui pod peste Someş a fost subiect de campanie în ultimile două decenii, însă nu s-a realizat nici azi.
           Nu cred că neparticiparea la vot este o soluţie potrivită.  Dacă am fost  dezamăgiţi de actuala administraţie,  trebuie să ne exercităm dreptul la vot, alegând schimbarea.
          Cred cu tărie că puterea noastră stă în vot. O dată la patru sau cinci ani, avem posibilitatea  să arătăm că ne pasă de viitorul nostru.
         Omul potrivit, la locul potrivit, pentru Primăria Satu Mare, l-am identificat în urmă cu două luni. E un om tânăr, extrem de activ, dornic să se pună în slujba comunităţii.
          Zi de zi, acest candidat dovedeşte că nu mi-a înşelat aşteptările. Proiectele sale pentru Satu Mare au devenit şi ale mele.
      Mi-am dorit să stau departe de viaţa politică, să nu fac parte din niciun partid, dar asta nu exclude să nu ofer sprijinul meu unui om în care cred.

           Adrian Cozma e candidatul pe care-l susţin!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu