CREZUL MEU

"EXISTĂ UN LUCRU MAI RĂU DECÂT OAMENII RĂI !
ESTE IGNORANŢA OAMENILOR BUNI !"

CĂI CĂTRE LUMINĂ

BINE AŢI VENIT ÎN LUMEA MEA !
Fotografia mea
Sunt o fiinţă ce a trecut prin "furcile caudine" ale existenţei, care a pierdut uşor ...şi a câştigat greu lupta cu viaţa. Când am pierdut, am dobândit Credinţă, iar când am câştigat, m-am bucurat de Nădejde; ajungând, azi, să înţeleg de ce este atât de greu urcuşul spre Omul "încoronat" cu demnitate creştină.

joi, 27 octombrie 2011

Răţoiul cu stea în frunte



Un biet răţoi cu stea în frunte
Înnegrit de supărare
Căută în ape tulburi
Să ia  peştele cel mare.
Măcănind odinioara
Şi  în dreapta şi-mprejur,
Răţoiul cu stea în frunte
Se trezi ca e singur.
Toate suratele lui,măcănitoare de soi,
Îl priviră cu jale pe bietul răţoi,
Dar când îl auziră ciripind,
Se uitară una la alta,ades-ades, clipind.
În cârdul lor de raţe ,nicicând nu s-a ntâmplat
Ca o măcănitoare  vie
 Să ciripească la Împărăţie,
Aşa că toate au zburat
 De lângă răţoiul blestemat,
Lăsându-l  ca să  moară ,într-o doară,
Pe limba sa pustie,
În cuibul  lui de aur de la Împărăţie.
27.10.2011

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu