CREZUL MEU

"EXISTĂ UN LUCRU MAI RĂU DECÂT OAMENII RĂI !
ESTE IGNORANŢA OAMENILOR BUNI !"

CĂI CĂTRE LUMINĂ

BINE AŢI VENIT ÎN LUMEA MEA !
Fotografia mea
Sunt o fiinţă ce a trecut prin "furcile caudine" ale existenţei, care a pierdut uşor ...şi a câştigat greu lupta cu viaţa. Când am pierdut, am dobândit Credinţă, iar când am câştigat, m-am bucurat de Nădejde; ajungând, azi, să înţeleg de ce este atât de greu urcuşul spre Omul "încoronat" cu demnitate creştină.

joi, 8 septembrie 2011

Simbolurile naţionale şi ipocrizia Puterii


Din păcate,mai ales în ultimii ani,sinceritatea este o pasăre rară.
Ieri,cred că pe toate canalele media ,terfelirea Imnului Naţional,prin interpretarea tendenţioasă a lui Marcel Pavel ,la inaugurarea Arenei Naţionale,dinaintea meciului cu Franţa,s-a acordat mult prea multă atenţie,în special,de către oamenii lui Băsescu.Până şi analfabeta preşedintelui şi-a permis să comenteze acest lucru.
Dacă aceşti oameni care acuză ar fi avut  consecvenţă în apărarea simbolurilor naţionale,aş fi salutat poziţia lor!
Încă îmi amintesc că  ,anul trecut,de Ziua Naţională,la Alba Iulia,Tricolorul,un alt simbol naţional,a fost batjocorit de primarul pedelist,fiind inserată şi culoarea portocalie.Acest lucru nu vi se pare cel puţin la fel de grav?!
La acest capitol ,exemplele pot continua,în special în zonele în care edilii sunt maghiari.Poate, la fel de grav este spolierea Constituţiei de către preşedinte!
Cu părărere de rău,fariseismul  câştigă,zi de zi, teren  ,încât cu greu poţi deosebi grâul de neghină.Acest lucru este generat de lipsa noastră de atitudine,de faptul că  în sistemul  nostru de valori patriotismul a devenit rara avis!
În loc să cultivăm virtuţile naţionale ,alegem indiferenţa .În loc de a avea simbolurile naţionale în cuget şi-n simţiri,le sacrificăm de dragul puterii ,uitând că străbunii noştri,printre care şi Patriarhul cauzei româneşti,Preşedintele Marii Adunări Naţionale de la Alba Iulia,George Pop de Băseşti,vărsau lacrimi de sânge când pledau pentru românism!
Din păcate ,vremurile dragostei de Ţară şi de Neam  au trecut,iar apărarea simbolurilor naţionale se realizează doar de faţadă,ipocrizia punând o pată de neşters pe sufletele noastre!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu