CREZUL MEU

"EXISTĂ UN LUCRU MAI RĂU DECÂT OAMENII RĂI !
ESTE IGNORANŢA OAMENILOR BUNI !"

CĂI CĂTRE LUMINĂ

BINE AŢI VENIT ÎN LUMEA MEA !
Fotografia mea
Sunt o fiinţă ce a trecut prin "furcile caudine" ale existenţei, care a pierdut uşor ...şi a câştigat greu lupta cu viaţa. Când am pierdut, am dobândit Credinţă, iar când am câştigat, m-am bucurat de Nădejde; ajungând, azi, să înţeleg de ce este atât de greu urcuşul spre Omul "încoronat" cu demnitate creştină.

joi, 11 august 2011

Un zâmbet pe 16 mm...


-Le-ai oprit 25% la profesori,Daniele?
-Da,domnule preşedinte!
-Şi mai merg la şcoală?
-Da!
-Să le mai tai 25%!
-Da,am înţeles.
Dupa un timp,Băsescu îl cheamă pe ministru la el.
-Daniele, le-ai mai  taiat profesorilor 25% ?
-Da!
-Şi tot  mai merg la şcoală?
 -Da!
-Mai taie-le 25%!
-Da!
După o lună de zile, Băsescu îl cheamă la Cotroceni pe ministrul Educaţiei.
-Măi Daniele,mai merg profesorii la şcoală după ce şi-au pierdut 75% din leafă?
-Da ,domnule preşedinte.
-Mă,ăştia-s tâmpiţi.Mai taie-le 25 %!
-Da ,domnule preşedinte,dar sunt ultimii 25% din leafă.
-Măi amice,n-ai înţeles?
-Ba da,domnule preşedinte .Le voi tăia şi ultimii bani.
-Vezi ,Daniele,că eşti băiat deştept!Peste o lună să vii să-mi comunici care e situaţia cu profesorii!
-Da,domnule.
După o lună ,se duce Funeriu la Cotroceni.
Cum îl vede, Băsescu îl întreabă:
-Mai merg profesorii la şcoală?
Funeriu,intimidat de tonul răstit al preşedintelui,răspunde aproape silabisind:
-Da,domnule!
Băsescu,înfuriat  la culme ,replică:
-Formidabil! I-a pune-i să plătească la intrare!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu