CREZUL MEU

"EXISTĂ UN LUCRU MAI RĂU DECÂT OAMENII RĂI !
ESTE IGNORANŢA OAMENILOR BUNI !"

CĂI CĂTRE LUMINĂ

BINE AŢI VENIT ÎN LUMEA MEA !
Fotografia mea
Sunt o fiinţă ce a trecut prin "furcile caudine" ale existenţei, care a pierdut uşor ...şi a câştigat greu lupta cu viaţa. Când am pierdut, am dobândit Credinţă, iar când am câştigat, m-am bucurat de Nădejde; ajungând, azi, să înţeleg de ce este atât de greu urcuşul spre Omul "încoronat" cu demnitate creştină.

luni, 1 august 2011

Doi ani de blogging



Au trecut  doi  ani de când a aparut, ca o adiere gândurile unui om , reunite  în "IONEL MESAROŞ-BLOG PERSONAL",un loc ,în universul online, unde eu mă simt acasă.
Înca de la început , mi-am dorit să particularizez o celulă a spaţiului virtual cu însemnele prezenţei mele , încercând să creez un mediu primitor , un loc unde regula de căpătâi să fie slujirea Adevărului , Binelui şi a Frumosului , căutând să ofer postarilor un conţinut atrăgător , îmbrăcat într-o formă sugestiva , prefaţând articolul cu un preambul imagistic .
După doi  ani de existenţa , blogul are   circa 190 de postari şi circa 18000  de vizualizări ;însă lucrul cel mai important este prezenţa celor care , trecând pragul Universului meu virtual , şi-au lasat amprenta gândurilor .Ţin să le mulţumesc tuturor celor care m-au onorat cu vizita lor şi să le dezvălui ca pentru mine blogul acesta nu este doar un jurnal online , ci un loc unde m-am întâlnit cu gândurile oamenilor, împreună , construind  o lume mirifică , vie, îmbogăţită cu idei ,cu simţăminte , cu vise ; aşezând fiecare o cărămidă la temelia "Omului Frumos",înălţând o citadelă a crezului că,acolo unde domneşte Lumina ,se află speranţa că lumea poate fi schimbată prin Forţa gândurilor noastre bune!

Vă mulţumesc!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu