CREZUL MEU

"EXISTĂ UN LUCRU MAI RĂU DECÂT OAMENII RĂI !
ESTE IGNORANŢA OAMENILOR BUNI !"

CĂI CĂTRE LUMINĂ

BINE AŢI VENIT ÎN LUMEA MEA !
Fotografia mea
Sunt o fiinţă ce a trecut prin "furcile caudine" ale existenţei, care a pierdut uşor ...şi a câştigat greu lupta cu viaţa. Când am pierdut, am dobândit Credinţă, iar când am câştigat, m-am bucurat de Nădejde; ajungând, azi, să înţeleg de ce este atât de greu urcuşul spre Omul "încoronat" cu demnitate creştină.

miercuri, 21 iulie 2010

Timpul



Desi este una dintre dimensiunile din Univers ,ordonand evenimentele intr-o succesiune ireversibila,fiind masura lui Dumnezeu pentru tot ce este trecator,Timpul este usa divina care ne este deschisa ca sa intram in Vesnicie.
Timpul este miscare,curgere ;el masoara instabilitatea noastra in Univers.De el trebuie sa ne agatam si sa-l folosim cu intelepciune,cautand sa-i umplem fiecare celula a sa cu o eterna cautare a sensului vietii;altminteri, el ne forteaza la unele situatii pe care nu le putem schimba,risipind sperantele si intunecand drumul spre Mantuire.Irosirea lui este un pacat de capetenie,indepartandu-ne astfel de sansa risipirii iluziilor.
Din pacate ,timpul nu are timp ca sa-si numere pasii,preferand sa priveasca doar inainte cu siguranta celui care stie ca,oricum, Marea Timpului se varsa fara zabava in Oceanul Vesniciei !

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu