CREZUL MEU

"EXISTĂ UN LUCRU MAI RĂU DECÂT OAMENII RĂI !
ESTE IGNORANŢA OAMENILOR BUNI !"

CĂI CĂTRE LUMINĂ

BINE AŢI VENIT ÎN LUMEA MEA !
Fotografia mea
Sunt o fiinţă ce a trecut prin "furcile caudine" ale existenţei, care a pierdut uşor ...şi a câştigat greu lupta cu viaţa. Când am pierdut, am dobândit Credinţă, iar când am câştigat, m-am bucurat de Nădejde; ajungând, azi, să înţeleg de ce este atât de greu urcuşul spre Omul "încoronat" cu demnitate creştină.

marți, 15 iunie 2010

Cele zece fericiri




Fericită sunt când curg cuvinte de dragoste
prin degetele mele spre tine;

fericită sunt când privirea mea se umple
de strălucirea prezenţei tale în viaţa mea;

fericită sunt când braţele mele te cuprind
în aripi albe de îngeri transformându-se;

fericită sunt când buzele tale de miere
mă descifrează fără grabă, tăcut;

fericită sunt când ascult muzica înaltă
a sferelor printre care tu respiri sfânt aer;

fericită sunt când dansez cu valuri de rochie
în jurul tău, fascinându-te;

fericită sunt când faci dragoste cu mine
tandru zburând deasupra acestei lumi;

fericită sunt când îmi închid ochii în meditaţie
şi-mi asez mâinile a rugă, slăvind iubirea;

fericită sunt când petale de flori mă înconjoară,
delicat mă parfumează, una cu ele devin;

fericită sunt când marea, cerul şi pădurea
oglindă îşi găsesc în femeia ce sunt!

P.S.Poezia a fost preluata cu acceptul Siminei,de pe blogul:"Poezia iubirii".
Poezia ii apartine Siminei ,o poeta extrem de talentata si prolifica,pe care am intalnit-o in spatiul virtual in urma cu 5 luni.Ii multumesc si pe aceasta cale pentru acceptul pe care mi l-a oferit!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu