CREZUL MEU

"EXISTĂ UN LUCRU MAI RĂU DECÂT OAMENII RĂI !
ESTE IGNORANŢA OAMENILOR BUNI !"

CĂI CĂTRE LUMINĂ

BINE AŢI VENIT ÎN LUMEA MEA !
Fotografia mea
Sunt o fiinţă ce a trecut prin "furcile caudine" ale existenţei, care a pierdut uşor ...şi a câştigat greu lupta cu viaţa. Când am pierdut, am dobândit Credinţă, iar când am câştigat, m-am bucurat de Nădejde; ajungând, azi, să înţeleg de ce este atât de greu urcuşul spre Omul "încoronat" cu demnitate creştină.

marți, 2 iulie 2024

Hai România!

 


Bucuria de până acum a fost ceva unic pentru multi dintre noi, cei care am fost prea tineri când Generația de Aur era pe teren...

Acum avem o Generație de Suflet, care a umplut milioane de suflete de bucurie, care a făcut să de vorbească de bine despre România în toată lumea. Indiferent de rezultatul din aceasta seară, îmi doresc ca românii să rămână cu sufletul alături de ei.
Băieții sunt dedicați, fără vedetisme personale, Edi a demonstrat că ambiția și dorința bate talentul și eu am încredere in ei că vor face un meci frumos deseară.
Mizez pe un egal și câștigătoarea decisă la penalty-uri!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu