CREZUL MEU

"EXISTĂ UN LUCRU MAI RĂU DECÂT OAMENII RĂI !
ESTE IGNORANŢA OAMENILOR BUNI !"

CĂI CĂTRE LUMINĂ

BINE AŢI VENIT ÎN LUMEA MEA !
Fotografia mea
Sunt o fiinţă ce a trecut prin "furcile caudine" ale existenţei, care a pierdut uşor ...şi a câştigat greu lupta cu viaţa. Când am pierdut, am dobândit Credinţă, iar când am câştigat, m-am bucurat de Nădejde; ajungând, azi, să înţeleg de ce este atât de greu urcuşul spre Omul "încoronat" cu demnitate creştină.

sâmbătă, 30 decembrie 2023

La mulți ani!

Anul acesta am învățat o lecție de neprețuit, o lecție care mi-a deschis ochii și mi-a schimbat perspectiva asupra vieții. Cea mai importantă învățătură pe care am dobândit-o este că lucrurile sunt exact așa cum sunt și trebuie luate ca atare.
Viața, dragii mei, este o călătorie plină de surprize și de provocări. De multe ori, ne dorim ca lucrurile să fie mai simple, mai ușoare, dar realitatea ne arată că nu este întotdeauna așa. Cu toate acestea, chiar și în mijlocul dificultăților, există o frumusețe ascunsă, o învățătură prețioasă.
Am învățat că viața este simplă în esența ei, dar asta nu înseamnă că pare ușoară tot timpul. Există momente când simțim că suntem copleșiți de greutăți, că nu mai putem face față. Dar tocmai în acele momente, trebuie să ne amintim că suntem mai puternici decât credem.
Am învățat să accept că viața nu este întotdeauna roz și că nu totul merge întocmai cum ne-am dori. Însă, în loc să ne lăsăm pradă dezamăgirilor și tristeții, trebuie să ne străduim să găsim înțelepciunea și învățătura din fiecare experiență.
De-a lungul acestui an, am învățat să privesc cu ochi noi fiecare obstacol întâlnit pe drumul meu. Am învățat să nu mă mai lupt cu ceea ce nu pot schimba, ci să mă concentrez pe ceea ce pot controla. Am învățat să accept că lucrurile sunt exact așa cum sunt și să le iau ca atare.
Această lecție m-a învățat să fiu mai empatic și mai înțelegător față de ceilalți. Fiecare persoană are propriile lupte și greutăți, iar în loc să judecăm sau să criticăm, ar trebui să fim mai deschiși și să oferim sprijinul nostru.
Dragii mei, viața este o călătorie complexă, dar și minunată. Fiecare zi ne aduce noi învățăminte și ne ajută să creștem și să evoluăm. Să nu uităm niciodată că, deși lucrurile pot părea complicate uneori, ele sunt exact așa cum trebuie să fie.
Să fim recunoscători pentru fiecare experiență, fie ea bună sau rea, pentru că fiecare ne învață ceva. Să fim deschiși la schimbare și să acceptăm că viața este simplă în esența ei, dar asta nu înseamnă că pare ușoară tot timpul.
Să fim puternici și să ne străduim să găsim frumusețea în mijlocul dificultăților. Să fim înțelegători și să oferim sprijin celor din jur. Să fim recunoscători pentru tot ceea ce avem și să trăim fiecare zi cu încredere și bucurie.
Viața este prea scurtă pentru a ne pierde în detalii și pentru a ne plânge de lucrurile pe care nu le putem schimba. Să ne concentrăm pe ceea ce putem controla și să trăim fiecare moment cu inima deschisă și cu zâmbetul pe buze.
Să ne amintim mereu că lucrurile sunt exact așa cum sunt și trebuie luate ca atare. Iar în mijlocul acestei complexități, să găsim frumusețea și înțelepciunea care ne vor ghida pe drumul vieții.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu