CREZUL MEU

"EXISTĂ UN LUCRU MAI RĂU DECÂT OAMENII RĂI !
ESTE IGNORANŢA OAMENILOR BUNI !"

CĂI CĂTRE LUMINĂ

BINE AŢI VENIT ÎN LUMEA MEA !
Fotografia mea
Sunt o fiinţă ce a trecut prin "furcile caudine" ale existenţei, care a pierdut uşor ...şi a câştigat greu lupta cu viaţa. Când am pierdut, am dobândit Credinţă, iar când am câştigat, m-am bucurat de Nădejde; ajungând, azi, să înţeleg de ce este atât de greu urcuşul spre Omul "încoronat" cu demnitate creştină.

sâmbătă, 13 iulie 2019

Ziua "H"- Ziua "Halep"- "HALEP DAY"

Ziua "H"- Ziua "Halep"- "HALEP DAY" ,13 iulie, Ziua câștigării Finalei de la Wimbledon 2019, ziua în care educația, modestia, munca și talentul Simonei Halep au fost răsplătite!
Simona Halep a scris istorie. Ea a câștigat al doilea titlu de Grand Slam. Felicitări și mulțumiri, Simona HALEP🇷🇴!
După un meci de poveste, Simona HALEP 🇷🇴 - Serena WILLIAMS 🇺🇸2-0 (6-2; 6-2).
SIMONA HALEP, NOUA CAMPIOANĂ DE LA WIMBLEDON! 13 iulie 2019, o zi care va rămâne în istoria sportului românesc! Simona Halep câștigă finala feminină la Wimbledon, împotriva americancei Serena Williams și aduce pentru prima dată trofeul prestigiosului turneu britanic în România. O performanță magnifică, un moment unic pentru sportul românesc!
"Niciodată nu am jucat mai bine ca azi. Serena a fost mereu o inspiraţie. Am jucat mereu pentru a fi în faţa lojei regale. Am avut mari emoţii, stomacul meu nu a fost prea bine azi. Nu voi uita niciodată această zi, a fost visul mamei mele, îi mulţumesc pentru tot! La început am spus că dacă mă voi impune, voi fi membru pe viaţă aici, acum sunt fericită. Am lucrat mult pentru a mă impune aici, dar am început să simt jocul şi mingea şi abia aștept să revin anul viitor. Mulţumesc părinţilor, familiei, echipei, nu aş fi putut aici fără voi, datorită vouă sunt mai bună pe teren! Mulţumesc ţării mele, că mă susţine mereu, domnului Ţiriac, care este dur cu mine şi mă face mai bună! Este o onoare să fiu aici" - Simona Halep 🇷🇴

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu