CREZUL MEU

"EXISTĂ UN LUCRU MAI RĂU DECÂT OAMENII RĂI !
ESTE IGNORANŢA OAMENILOR BUNI !"

CĂI CĂTRE LUMINĂ

BINE AŢI VENIT ÎN LUMEA MEA !
Fotografia mea
Sunt o fiinţă ce a trecut prin "furcile caudine" ale existenţei, care a pierdut uşor ...şi a câştigat greu lupta cu viaţa. Când am pierdut, am dobândit Credinţă, iar când am câştigat, m-am bucurat de Nădejde; ajungând, azi, să înţeleg de ce este atât de greu urcuşul spre Omul "încoronat" cu demnitate creştină.

duminică, 10 decembrie 2017

O zi binecuvântată!

Vă doresc o duminică relaxantă alături de familie, prieteni, o zi care să vă aducă speranță în suflete, pace și armonie în gânduri și zâmbete pe chipuri!
"În faţa noastră sunt lucruri mai interesante decât cele pe care le-am lăsat în spate."-C.S.Lewis
"Vă îndemn să vă armonizați diferitele trăiri și întâmplări ale vieții, punându-le în concordanță cu voința divină! Vă îndemn să vă faceți un rai din viața pământească!"-Alice Bailey
"Nu vei putea trăi fără flacără, dacă ai cunoscut extazul arderii."-Jalal Rumi
"Suntem alcătuiți în egală măsură din ceea ce am fost și din ceea ce am fi putut fi."-Javier Marias
"Prezentul tace sau vorbeşte; numai trecutul cântă. De aici farmecul amintirii.”-Lucian Blaga
"Sufletul n-are nevoie de cuvinte pentru a înţelege."-Liviu Rebreanu
"Dacă să schimbăm lumea e așa de greu, putem începe prin a ne schimba pe noi."-Milan Kundera

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu