CREZUL MEU

"EXISTĂ UN LUCRU MAI RĂU DECÂT OAMENII RĂI !
ESTE IGNORANŢA OAMENILOR BUNI !"

CĂI CĂTRE LUMINĂ

BINE AŢI VENIT ÎN LUMEA MEA !
Fotografia mea
Sunt o fiinţă ce a trecut prin "furcile caudine" ale existenţei, care a pierdut uşor ...şi a câştigat greu lupta cu viaţa. Când am pierdut, am dobândit Credinţă, iar când am câştigat, m-am bucurat de Nădejde; ajungând, azi, să înţeleg de ce este atât de greu urcuşul spre Omul "încoronat" cu demnitate creştină.

duminică, 29 octombrie 2017

O zi luminată de bucurie, speranţă şi de linişte!


"Întotdeauna prefer să cred tot ce e mai bine despre toată lumea. Asta mă scuteşte de foarte multe neplăceri."-Rudyard Kipling

"Adevărul rămâne adevăr chiar dacă nu-l înţelegem, nu avem încredere în el sau îl ignorăm!"-W. Clement Stone
"Simplitatea este cheia liniștii, dieta sufletului și transfuzia sufletului."-Hrisostom Filipescu

 "Nu trebuie adăugat nimic pentru a fi fericiţi, este de ajuns să ne lepădăm de ceva. Viaţa este uşoară, viaţa este încântătoare. Ea nu este grea decât pentru iluziile voastre, pentru lăcomia voastră şi poftele voastre nesăţioase..."-Anthony de Mello


"Nu iubești pe cineva pentru aspectul său, pentru hainele sale sau pentru mașina extravagantă, ci iubești deoarece cântă un cântec pe care-l auzi numai tu..."-Hrisostom Filipescu

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu