CREZUL MEU

"EXISTĂ UN LUCRU MAI RĂU DECÂT OAMENII RĂI !
ESTE IGNORANŢA OAMENILOR BUNI !"

CĂI CĂTRE LUMINĂ

BINE AŢI VENIT ÎN LUMEA MEA !
Fotografia mea
Sunt o fiinţă ce a trecut prin "furcile caudine" ale existenţei, care a pierdut uşor ...şi a câştigat greu lupta cu viaţa. Când am pierdut, am dobândit Credinţă, iar când am câştigat, m-am bucurat de Nădejde; ajungând, azi, să înţeleg de ce este atât de greu urcuşul spre Omul "încoronat" cu demnitate creştină.

miercuri, 28 iunie 2017

Arta de a trăi

„Pe parcursul vieţii înveţi de toate. Înveţi să trăieşti, dar şi să mori câte puţin, cu fiecare pierdere, cu fiecare eşec, cu fiecare renunţare, cu fiecare cu fiecare vis abandonat. Înveţi să fii puternic, dar şi neputincios şi slab. Înveţi bucuria de a câştiga, că mai apoi să înveţi cum e să pierzi. Înveţi să depinzi de oameni, apoi înveţi să trăieşti fără ei. Înveţi să iubeşti, iar uneori să-i urăşti profund pe cei pe care i-ai iubit. Înveţi să zbori, ca mai apoi să înveţi să te târăşti, visând la zbor. Înveţi cum e să ai totul, dar şi cum este să nu ai nimic. Înveţi cât de minunat este să te simţi al cuiva, ca mai apoi să înveţi cât de dureros este să te simţi al nimănui. Înveţi să cari mult timp poveri sufleteşti, iar când nu le mai poţi duce, înveţi cum să te debarasezi de ele. Înveţi să aştepţi şi să amâni, iar când oboseşti, înveţi să renunţi. Înveţi să nu mai crezi şi să nu mai speri, ca mai apoi să înveţi din nou să crezi şi să speri cu toată forţa inimii tale.”
Irina Binder

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu