CREZUL MEU

"EXISTĂ UN LUCRU MAI RĂU DECÂT OAMENII RĂI !
ESTE IGNORANŢA OAMENILOR BUNI !"

CĂI CĂTRE LUMINĂ

BINE AŢI VENIT ÎN LUMEA MEA !
Fotografia mea
Sunt o fiinţă ce a trecut prin "furcile caudine" ale existenţei, care a pierdut uşor ...şi a câştigat greu lupta cu viaţa. Când am pierdut, am dobândit Credinţă, iar când am câştigat, m-am bucurat de Nădejde; ajungând, azi, să înţeleg de ce este atât de greu urcuşul spre Omul "încoronat" cu demnitate creştină.

miercuri, 1 martie 2017

Cel mai frumos mărțișor...



Cel mai frumos mărțișor nu se poartă prins în piept, ci în inimă. Cele mai frumoase mărțișoare sunt oamenii care ne locuiesc sufletele. Cele mai frumoase mărțișoare pot fi amintirile, un zâmbet, o îmbrățișare, o mângâiere, un „te iubesc!”, un „mi-e dor de tine!”, un „îţi mulțumesc că exiști!”, o mică bucurie oferită din inimă, o încurajare, un compliment sincer, încredere, prietenie, bunătate, iertare, iubire. 
Haideți să purtăm şi să ne oferim aceste mărtișoare frumoase în fiecare zi a vieții noastre şi să purtăm mereu primăvara în suflete!

Irina Binder

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu