CREZUL MEU

"EXISTĂ UN LUCRU MAI RĂU DECÂT OAMENII RĂI !
ESTE IGNORANŢA OAMENILOR BUNI !"

CĂI CĂTRE LUMINĂ

BINE AŢI VENIT ÎN LUMEA MEA !
Fotografia mea
Sunt o fiinţă ce a trecut prin "furcile caudine" ale existenţei, care a pierdut uşor ...şi a câştigat greu lupta cu viaţa. Când am pierdut, am dobândit Credinţă, iar când am câştigat, m-am bucurat de Nădejde; ajungând, azi, să înţeleg de ce este atât de greu urcuşul spre Omul "încoronat" cu demnitate creştină.

vineri, 7 octombrie 2016

Dialog înainte şi după căsătorie


ÎNAINTE DE CĂSĂTORIE:
Ion: Ah, în sfârşit! De când aştept!
Maria: Vrei să plec?
Ion: Nu. Nici să nu te gândeşti!
Maria: Mă iubeşti ?
Ion: Oricând şi oriunde.
Maria: M-ai înşelat vreodată?
Ion: Nu. Ce ţi-a venit să mă întrebi?
Maria: O să mă săruţi?
Ion: De câte ori o să am ocazia.
Maria: O să mă baţi?
Ion: Doamne, nu. Eşti nebună?
Maria: Pot să am încredere în tine?
Ion: Da.
Maria:Dragul meu!
DUPĂ CĂSĂTORIE:
Maria:Dragul meu!
Ion: Da.
Maria: Pot să am încredere în tine?
Ion: Doamne,nu. Eşti nebună?
Maria: O să mă baţi?
Ion: De câte ori o să am ocazia.
Maria: O să mă săruţi?
Ion: Nu. Ce ţi-a venit să mă întrebi?
Maria: M-ai înşelat vreodată?
Ion: Oricând şi oriunde.
Maria: Mă iubeşti?
Ion: Nu. Nici să nu te gândeşti!
Maria: Vrei să plec?
Ion: Ah, în sfârşit! De când aştept!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu