CREZUL MEU

"EXISTĂ UN LUCRU MAI RĂU DECÂT OAMENII RĂI !
ESTE IGNORANŢA OAMENILOR BUNI !"

CĂI CĂTRE LUMINĂ

BINE AŢI VENIT ÎN LUMEA MEA !
Fotografia mea
Sunt o fiinţă ce a trecut prin "furcile caudine" ale existenţei, care a pierdut uşor ...şi a câştigat greu lupta cu viaţa. Când am pierdut, am dobândit Credinţă, iar când am câştigat, m-am bucurat de Nădejde; ajungând, azi, să înţeleg de ce este atât de greu urcuşul spre Omul "încoronat" cu demnitate creştină.

miercuri, 20 iulie 2016

Nu lăsa sufletul să moară!


de Octavian Petrescu
Nu lăsa sufletul să moară,
Oricâte ţi s-ar ȋntâmpla,
Iar dacă lumea te doboară,
Tu fă o lecţie din ea!


Un amalgam ne este viaţa,
De sentimente şi nevoi;
Omul n-a fost trimis pe lume
Să aibă ochii reci şi goi.

Luptă cu dragoste de oameni,
Şi poate că vei câştiga,
Iar dacă pierzi, tu să fii mândru
Că n-ai ştiut a-ngenunchea.

Neȋnţelegeri, interese…
Totul se-ngroapă ȋn pământ.
Adevăratele victorii
Doar ale sufletului sunt!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu