CREZUL MEU

"EXISTĂ UN LUCRU MAI RĂU DECÂT OAMENII RĂI !
ESTE IGNORANŢA OAMENILOR BUNI !"

CĂI CĂTRE LUMINĂ

BINE AŢI VENIT ÎN LUMEA MEA !
Fotografia mea
Sunt o fiinţă ce a trecut prin "furcile caudine" ale existenţei, care a pierdut uşor ...şi a câştigat greu lupta cu viaţa. Când am pierdut, am dobândit Credinţă, iar când am câştigat, m-am bucurat de Nădejde; ajungând, azi, să înţeleg de ce este atât de greu urcuşul spre Omul "încoronat" cu demnitate creştină.

sâmbătă, 5 septembrie 2015

Sfatul zilei


''Apropie-ți oamenii care te fac să te simți bine, care îți transformă gândurile în optimism și întrebările în răspunsuri!
Apropie-ți lucrurile care te fac să te simți un om frumos, simplu, generos, care lucrează cu îndemânare asupra minții și a spiritului tău!
Apropie-ți momentele care aduc liniște sufletului tău, pace și armonie vieții tale, momentele care te-au cucerit și încă te farmecă prin poveștile și lecțiile lor!
Apropie-ți emoțiile și sentimentele care te definesc, care te conturează și te readuc la viață, care te colorează și te fac să zâmbești , care te încurajează și te îndeamnă la succes.!
Trebuie să faci pace cu tine însăţi! Secretul este să găseşti armonia în ceea ce ai.''

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu