CREZUL MEU

"EXISTĂ UN LUCRU MAI RĂU DECÂT OAMENII RĂI !
ESTE IGNORANŢA OAMENILOR BUNI !"

CĂI CĂTRE LUMINĂ

BINE AŢI VENIT ÎN LUMEA MEA !
Fotografia mea
Sunt o fiinţă ce a trecut prin "furcile caudine" ale existenţei, care a pierdut uşor ...şi a câştigat greu lupta cu viaţa. Când am pierdut, am dobândit Credinţă, iar când am câştigat, m-am bucurat de Nădejde; ajungând, azi, să înţeleg de ce este atât de greu urcuşul spre Omul "încoronat" cu demnitate creştină.

sâmbătă, 29 august 2015

Lecția iertării



Erau odată sufletele toate, sus în cer, și își alegeau rând pe rând experiențele prin care vor să treacă și lecțiile pe care vor să le învețe în această viață. 
“Vreau să experimentez bucuria”, spunea un suflet și alte suflete se bucurau și alegeau să meargă pe Pământ împreună cu el. 
“Eu vreau să experimentez abundența”, spunea un alt suflet și îl urmau apoi cu ușurință și altele.
La un moment dat, din mulțimea de suflete, s-a auzit o voce timidă: “Eu vreau să învăț lecția iertarii”, a spus sfios un suflețel. Și nu au fost multe suflete care s-au grăbit sa îl însoțească.
De fapt, a fost unul singur, cel care îl iubea cel mai mult. “Vin eu cu tine”, s-a auzit răspunsul, “iar pe Pământ voi fi cel care te va răni cel mai tare”.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu