CREZUL MEU

"EXISTĂ UN LUCRU MAI RĂU DECÂT OAMENII RĂI !
ESTE IGNORANŢA OAMENILOR BUNI !"

CĂI CĂTRE LUMINĂ

BINE AŢI VENIT ÎN LUMEA MEA !
Fotografia mea
Sunt o fiinţă ce a trecut prin "furcile caudine" ale existenţei, care a pierdut uşor ...şi a câştigat greu lupta cu viaţa. Când am pierdut, am dobândit Credinţă, iar când am câştigat, m-am bucurat de Nădejde; ajungând, azi, să înţeleg de ce este atât de greu urcuşul spre Omul "încoronat" cu demnitate creştină.

joi, 3 noiembrie 2011

Conferinţa femeilor



La Conferinţa femeilor care s-au săturat de bărbaţii ce nu le mai ajută în gospodărie, s-a discutat despre  metodele  de a face bărbaţii să le ajute şi se hotărăsc să se întâlnească iar peste o lună ca  să  prezinte fiecare rezultatul.

Franţuzoaica:
-Eu i-am spus soţului meu că dacă nu mă ajută ,nu mai primeşte de la mine sărutul franţuzesc.
-Şi?
-Şi 3 zile nu am văzut nimic,  iar a patra zi am văzut că începe să strângă o haina ,să mai aspire...
Nemţoaica:
-Eu i-am spus la al meu că dacă nu mă ajută, nu mai are  parte de berea de joi după amiază.
-Şi?
-Şi 3 zile nu am văzut nimic, a patra zi am început să văd că mai spală rufele, vasele, că şterge praful...
Englezoaica:
-Eu i-am spus la al meu că  dacă  nu mă ajută, nu se  mai uită duminica la meci.
-Şi?
-Şi 3 zile nu am văzut nimic, iar a patra zi am văzut ca începe să spele pe jos şi  să fie ordonat.
La final ,luă cuvântul  Măria:
-Io i-am spus la a meu că dacă nu mă ajută la treburile casei, mă despart de el.
-Şi?
-Şi 3 zile nu am văzut nimic, a patra zi am început să văd puţin cu ochiul stang,iar după o săptămână ,am văzut şi cu celălalt...

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu