CREZUL MEU

"EXISTĂ UN LUCRU MAI RĂU DECÂT OAMENII RĂI !
ESTE IGNORANŢA OAMENILOR BUNI !"

CĂI CĂTRE LUMINĂ

BINE AŢI VENIT ÎN LUMEA MEA !
Fotografia mea
Sunt o fiinţă ce a trecut prin "furcile caudine" ale existenţei, care a pierdut uşor ...şi a câştigat greu lupta cu viaţa. Când am pierdut, am dobândit Credinţă, iar când am câştigat, m-am bucurat de Nădejde; ajungând, azi, să înţeleg de ce este atât de greu urcuşul spre Omul "încoronat" cu demnitate creştină.

duminică, 16 ianuarie 2011

EMINESCU


  
de Ionel Mesaros
 
E glasul cerului cuprins in cuvant,
dorul purtat pe aripi de gand ;
Munte de suflet ceresc
parjolit de focul iubirii ;
Icoana a neamului romanesc
renascuta din cenusa firii .
Nobil cant de luceferi aici,pe pamant ,
in zbor catre cete de ingeri ,
Ecoul vesniciei mangaiat de vant ,
de demoni tacuti si stingheri .
Slava a graiului pamantesc
dincolo de orice inchipuire;
Coloana a templului omenesc
mai presus decat orice gandire.
Universul cuprins in cuvant,
cel mai viu glas al limbii romane,
pe plaiul mioritei ,adastand 
poetul nepereche,de veghe ,ramanand
un sfant om cu har de nemurire!


(16.01.2011)

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu