CREZUL MEU

"EXISTĂ UN LUCRU MAI RĂU DECÂT OAMENII RĂI !
ESTE IGNORANŢA OAMENILOR BUNI !"

CĂI CĂTRE LUMINĂ

BINE AŢI VENIT ÎN LUMEA MEA !
Fotografia mea
Sunt o fiinţă ce a trecut prin "furcile caudine" ale existenţei, care a pierdut uşor ...şi a câştigat greu lupta cu viaţa. Când am pierdut, am dobândit Credinţă, iar când am câştigat, m-am bucurat de Nădejde; ajungând, azi, să înţeleg de ce este atât de greu urcuşul spre Omul "încoronat" cu demnitate creştină.

luni, 2 ianuarie 2017

Adevărul, Bunătatea şi Frumuseţea


"Ciudați mai suntem și noi, muritorii!
Fiecare dintre noi este aici doar pentru un scurt sejur scurt, al cărui scop nu îl cunoaște, deşi, uneori, crede că, îl simte. Dar, fără a fi nevoie de vreo reflecţie profundă, fiecare știe din viaţa de zi cu zi că trăiește pentru alți oameni – în primul rând cei de ale căror zâmbete şi bunăstare depinde întreaga noastră fericire, iar apoi pentru cei mulţi și necunoscuți nouă, de ale căror destine suntem legați prin legături de empatie. De o sută de ori în fiecare zi îmi amintesc că viaţa mea interioară şi exterioară se bazează pe munca altor oameni – vii sau morţi – şi că trebuie să fac eforturi pentru a oferi în aceeaşi măsură ceea ce am primit şi încă primesc.
Cu toții avem anumite idealuri care determină direcţia eforturilor şi hotărârilor noastre. Este motivul pentru care nu am privit vreodată comoditatea sau fericirea ca scopuri în sine .
Idealurile care mi-au luminat drumul şi mi-au dat de fiecare dată curajul pentru a confrunta viața cu bucurie au fost Adevărul, Bunătatea şi Frumuseţea.”

Albert Einstein

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu